Klacht Valuebasket.nl: Nog steeds geen geld teruggestort

Klachtnummer
# 179093
Gebruiker
sweetangel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 31 mei 2016 een mobiele telefoon ( sony Xperia z compact) besteld via de website van Valuebasket.nl voor het bedrag van 374 euro's. Dit heb ik gedaan omdat mijn telefoon gestolen was. 1 dag later is mijn telefoon teruggevonden op de sportschool, waardoor ik genoodzaakt was om de aankoop te annuleren.
De annulering werd geaccepteerd door Valuebasket via een emailbericht. Er is mij toen beloofd dat ik mijn geld binnen 3 weken terug zou krijgen. Na zijn we acht weken verder en vele email wisselingen verder en nog steeds is mijn geld niet teruggestort.
Vanochtend wilde ik weer een bericht sturen naar Valuebasket, maar tot mijn verbazing is de website niet meer bereikbaar. ( Het scherm staat op zwart).


De oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen van Valuebasket. Kunt u als u blieft mij helpen aan een oplossing. Ik ben teneinde raad.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Valuebasket.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Valuebasket.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen