Klacht Valuebasket.nl: onduidelijkheid levering

Klachtnummer
# 171585
Gebruiker
Wirozijlmans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 18 mei een camera besteld met een levertijd van 8 - 14 dagen. wat net paste binnen de termijn dat ik de camera nodig had om cadeau te doen.
Na het plaatsen van de bestelling was de status op de VB website onduidelijk mbt levering. Ik heb daarop gebeld en er zou werk van gemaakt worden.
Nadat er nog steeds geen duidelijkheid over levering was heb ik op de website op 2/6 (dus na de origineel aangegeven leverdatum) de bestelling geannuleerd op de website dmv de optie die daarvoor gegeven wordt door ValueBasket. Op het scherm krijg je dan de melding dat de bestelling geannuleerd is.
Daarop heb ik de camera elders in een winkel gekocht omdat ik deze op tijd nodig had.
Op 6/6 krijg ik een melding van Valuebasket dat annuleren niet meer mogelijk is omdat het product al op weg is naar de koerier en spoedig geleverd zal worden. Ik heb daar weer bezwaar op gemaakt gezien het bovenstaande. Niets op vernomen maar nu is het product nog steeds niet onderweg dus dat is onzin.

De oplossing

Bevestiging annulering en geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Valuebasket.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Valuebasket.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen