Klacht Valys: bereikbaarheid Valys

Klachtnummer
# 271211
Gebruiker
tante annie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben telefonisch meerdere keren geprobeerd een reis te boeken. Dat lukte niet omdat we een bandje hoorden met de tekst dat het zogenaamd heel erg druk was waardoor we steeds elke keer zo’n 10-15 minuten in de wachten werden gezet… op onze belkosten!
Toen hebben we de reis via internet willen boeken en dat lukte tot 3x ook niet! We hebben een klacht hierover ingediend en daar werden we ook niet over teruggebeld.
Dus helaas… onze geplande reis ging niet door en moesten we een aantal mensen diep teleurstellen.
Op de dag dat we zouden reizen, staat ’s morgensvroeg ineens de taxi wèl voor de deur. Het schijnt dat de boeking via internet toch is gelukt… maar een bevestiging hiervan hebben we nooit gehad !
WAARDELOOS.
Omdat we niet voorbereid waren (’s morgens, in pyama en verder niet aangekleed, als diabetespatiënt nog niet ontbeten en ook nog geen medicijnen op), konden we ook niet op reis. Dubbel zuur :\

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Valys is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Valys?