Opgelost door Valys: Bot gedrag chauffeur.

sad Opgelost
winnifred

Mijn lieve moedertje van 80+ vroeg of ze voorin de auto mocht zitten ivm wagenziekte. De chauffeur zei "nee mevrouw daar zijn pillen voor!" Uiteraard gebeurde waar ze zo bang voor was ... Helaas had ze een plastic tas als redding. Persoonlijk zou ik de chauffeur gekozen hebben met zijn onvriendelijke en botte gedrag. Hij liet ook nog eens een nog ouder dametje aan het begin van een straat aan haar lot over met de instructie "gewoon rechtdoor lopen en dan bent u er". Ze stond daar beduusd om haar heen te kijken maar daar had hij geen boodschap aan.

Zeer zeker welgemeende excuses en wellicht iets meer (chauffeur ontslaan wellicht?).

winnifred
    Schande als ze niet reageren! Jammer dat je afhankelijk bent van zo'n bedrijf.

Bellen met de gedupeerden op 023-5.35.691
    winnifred
    Excuus. Het moet zijn 023-5.350.691 maar deze hele kwestie vind ik zo vreselijk onbeschoft dat ik te kwaad was om het nummer netjes te noteren. Het nummer is trouwens van de gedupeerden (mijn ouders).
    Na 16.00 uur denk ik.
    winnifred
    Het blijkt dat ze problemen hebben met de vaste telefoon. Een mobiele telefoon is geen optie. Dus helaas blijven proberen aub. Mijn moeder raakt nog steeds van slag als ze het over die onbeschofte chauffeur heeft. Begreep ook dat het een oude, vieze auto was met kapotte stoel en dat de chauffeur zelfs te beroerd was om uit de auto te stappen.
    Valys
    Goedemorgen,

Vandaag gelukt om telefonisch contact te krijgen.
    Excuses gemaakt voor het het gedrag van de chauffeur en laten weten dat ondanks de lange tijd die er tussen de uitvoer en nu de indiening van klacht zit, we alsnog de vervoerder op de hoogte stellen van de ervaring van uw ouders. Laten weten dat ze bij boeking van hun Valysreis de wens kunnen opgeven voor uw moeder om voorin te zitten. Zoals uw vader zei: " sluit het boek maar" ronden wij bij deze de klacht af.

Klantenservice Valys

winnifred
Op kantoor doen ze een toezegging. In de praktijk is het een heel ander verhaal. Die onbeschofte chauffeur (in die vieze auto) zal echt wel weer ingezet worden en nieuwe 'slachtoffers' maken.

Ook een klacht indienen over Valys?