Opgelost door Valys: Bot gedrag chauffeur.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 310888
Gebruiker
winnifred
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Mijn lieve moedertje van 80+ vroeg of ze voorin de auto mocht zitten ivm wagenziekte. De chauffeur zei "nee mevrouw daar zijn pillen voor!" Uiteraard gebeurde waar ze zo bang voor was ... Helaas had ze een plastic tas als redding. Persoonlijk zou ik de chauffeur gekozen hebben met zijn onvriendelijke en botte gedrag. Hij liet ook nog eens een nog ouder dametje aan het begin van een straat aan haar lot over met de instructie "gewoon rechtdoor lopen en dan bent u er". Ze stond daar beduusd om haar heen te kijken maar daar had hij geen boodschap aan.

De oplossing

Zeer zeker welgemeende excuses en wellicht iets meer (chauffeur ontslaan wellicht?).

6 reacties

  1. Auteur
    winnifred
    Datum
    Schande als ze niet reageren! Jammer dat je afhankelijk bent van zo'n bedrijf.

  2. Auteur
    winnifred
    Datum
    Bellen met de gedupeerden op 023-5.35.691
  3. Auteur
    winnifred
    Datum
    Excuus. Het moet zijn 023-5.350.691 maar deze hele kwestie vind ik zo vreselijk onbeschoft dat ik te kwaad was om het nummer netjes te noteren. Het nummer is trouwens van de gedupeerden (mijn ouders).
  4. Auteur
    winnifred
    Datum
    Na 16.00 uur denk ik.
  5. Auteur
    winnifred
    Datum
    Het blijkt dat ze problemen hebben met de vaste telefoon. Een mobiele telefoon is geen optie. Dus helaas blijven proberen aub. Mijn moeder raakt nog steeds van slag als ze het over die onbeschofte chauffeur heeft. Begreep ook dat het een oude, vieze auto was met kapotte stoel en dat de chauffeur zelfs te beroerd was om uit de auto te stappen.
  6. Auteur
    Valys
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Vandaag gelukt om telefonisch contact te krijgen.
    Excuses gemaakt voor het het gedrag van de chauffeur en laten weten dat ondanks de lange tijd die er tussen de uitvoer en nu de indiening van klacht zit, we alsnog de vervoerder op de hoogte stellen van de ervaring van uw ouders. Laten weten dat ze bij boeking van hun Valysreis de wens kunnen opgeven voor uw moeder om voorin te zitten. Zoals uw vader zei: " sluit het boek maar" ronden wij bij deze de klacht af.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Valys

Uiteindelijke oplossing

Auteur
winnifred
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op kantoor doen ze een toezegging. In de praktijk is het een heel ander verhaal. Die onbeschofte chauffeur (in die vieze auto) zal echt wel weer ingezet worden en nieuwe 'slachtoffers' maken.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Valys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen