Opgelost door Valys: Dienstverlening kan veel klantvriendelijker

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 275288
Gebruiker
Spj
Datum
2 reacties

Details

De klacht

2 uur gedaan over een reis van 25 min. Waardoor andere activiteiten konden worden geannuleerd.
Valys neemtniet de moeite om even te bellen dat ze haar planning niet haalt

De oplossing

Informeer je opdrachtgevers middels een telefoontje

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Valys is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Spj
    Datum
    Ik verwacht geen enkele reactie want anders hadden ze dat al gedaan en de klacht serieus genomen
  2. Auteur
    Spj
    Datum
    Ben afgelopen maandag keurig gebeld door een aardige dame van Valys.

    Er is beterschap gewenst en adviezen worden meegenomen en mogelijk toegepast.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Spj
Datum
Uiteindelijke oplossing
Duidelijkheid gegeven dat de uitloop max de helft langer dan de reisduur mag duren. Dat er gebeld wordt wanneer men ongeveer op de bestemming komt en of de rot rechtstreeks of via een aantal tussenstops.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Valys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen