Klacht Valys: een uur moeten wachten terwijl bedrijf zegt er binnen een korte tijd te zijn.

Klachtnummer
# 601523
Gebruiker
Paltrokmolen
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Voor een client met een verstandelijke beperking de taxi geregeld.
Client werd netjes op tijd opgehaald.
De terug reis verliep helaas minder netjes.
Client heeft een uur moeten wachten in de regen. Derden hebben zich over haar ontfermd.
Er is 2x contact geweest met taxibedrijf. Dat bevestigde de rit en zei dat chauffeur er zo aan zou komen.
Daarna heeft bedrijf zelf gebeld voor het juiste adres (dit was echter goed doorgegeven en bekend bij bedrijf, zelfde ophaalplek als afzetplek)
Client was pas om 18.00 uur thuis terwijl de terugrit om 16.00 uur was gepland en 25 minuten duurt.

Gewenste oplossing

Een telefoontje wanneer de rit vertraagd is zodat we iets anders kunnen regelen.
Liefst op tijd rijden natuurlijk.

3 reacties

  1. Auteur
    Valys
    Datum
    Goedemorgen,

    Graag ontvangen wij de datum waarop dit is gebeurd, zodat wij kunnen nagaan wat er is gebeurd en u een terugkoppeling kunnen geven.

    Klantenservice Valys
  2. Auteur
    Paltrokmolen
    Datum
    Beste,

    Dit vond plaats op 8 juni.
    Graag reactie.

    Mvg,
    Team Paltrokmolen
  3. Auteur
    Valys
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Valys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen