Klacht Valys: Geen duidenlijke app informatie en kosten plaatje

Klachtnummer
# 199223
Gebruiker
laloca13
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik probeer al dagen zo niet weken mijn pas als gestolen op te geven en een adres wijziging door te voeren plus een inzicht in mijn taxi tegoeden te krijgen en dus een nieuwe pas omdat de andere al is gestolen samen met mijn wmo pasjes ed ik heb niet de financiën om een geheel nieuwe pasfoto te laten maken plus kaart kosten ...

De oplossing

Een nieuwe kosteloze pas en verbeteringen op de site betreffende boekingen en kosten plus de afspraken die ik nu heb gemist zijn eigenlijk niet te vergoeden kom maar met een goed voorstel ...

2 reacties

  1. Auteur
    Valys
    Datum
    Geachte mevrouw Karremans,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij geprobeerd u telefonisch te bereiken, maar dit is nog niet gelukt.
    Wij blijven het proberen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Valys

  2. Auteur
    laloca13
    Datum
    Inderdaad dat kan kloppen mijn telefoon is sinds situeren kapot u kunt mij wel mailen neem ik aan dan had ik dat graag gehad ...

Ook een klacht indienen over Valys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen