Tot voor kort kon ik via internet mijn ritten met Valys boeken. Nu gaat dat niet meer en moet ik het telefonisch doen. Ik ben doof en moet dus altijd iemand anders inschakelen.
Gewenste oplossing
Via internet boeken
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
6 reacties
Auteur
Valys
Datum
Geachte heer van Vliet,U geeft aan dat het u niet meer lukt om via internet te boeken. Allereerst onze excuses voor het ongemak! Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is, omdat u nu steeds iemand anders moet inschakelen om voor u te boeken. Wij hebben u een e-mail gestuurd, met een verzoek om ons aanvullende informatie over uw melding te geven. Als u ons deze informatie toestuurt, gaan wij zo snel mogelijk aan de slag om het probleem voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Valys
Auteur
EVL
Datum
Ik heb zojuist een email gestuurd aan info@valys.nl met de gevraagde informatie.
Auteur
Valys
Datum
Hartelijk dank! Wij gaan ermee aan de slag en houden u op de hoogte van de afhandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice Valys
Auteur
EVL
Datum
Bedankt, ik wacht met spanning
Auteur
Valys
Datum
Geachte heer van Vliet, Onze systeembeheerder heeft contact met u gehad, waarna het probleem verholpen is. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Heeft u nog vragen, neemt u dan gerust contact ons op via het contactformulier op www.valys.nl. Met vriendelijke groet, Klantenservice Valys
Auteur
EVL
Datum
Flexfocus heeft namens Valys veel speurwerk verricht om het probleem op te lossen. Zij hebben hieraan uren besteed en het probleem opgelost. Hartelijke dank voor alle moeite.
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Valys?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.