Klacht Valys: Onbeschoft gedrag

Klachtnummer
# 407568
Gebruiker
Valys
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder(88) moest van Duiven naar Spijkenisse. Er reden nog 2, nog oudere, dames mee. De Afghaanse chauffeur was niet van plan oom maar iemand te helpen met in of uitstappen,
te helpen met een onwillige gordel, een rollator enz. Toen mijn moeder als laatste bij haar bestemming in de buurt kwam (woonerf) vond deze chauffeur het niet bij zijn taak horen haar naar de voordeur te brengen en bleef in de auto zitten.
Totaal onbeschoft gedrag.

De oplossing

Zorgen voor omgangsregels richting klant

2 reacties

  1. Auteur
    Valys
    Datum
    Totnogtoe geen reactie van Valys
  2. Auteur
    Valys
    Datum
    Totnogtoe geen reactie van Valys

Ook een klacht indienen over Valys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen