Klacht Valys: taxi niet is gekomen

Klachtnummer
# 390264
Gebruiker
L.N.Nieborg-Loeve
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb Donderdag 12 September een rit bij Valys geboekt voor Zaterdag 14 september om 15 uur op de Prinsenlaan 415 naar Honselersdijk. Ik ben om 14,35 naar beneden gegaan wat ik altijd doe. Om 15.20 was hij er nog niet heb ik gebeld naar Valys nummer 09009630 maar werd niet op genomen, daarna nog maar eens gebeld ook toen werd er niet opgenomen. Ben om 4 uur naar boven gegaan helemaal niets gehoord terwijl ze mijn mobiele nummer ook hebben. ik zag dat er om 17.05 op mijn huistelefoon gebeld was. Ik vind dit schandalig om iemand van 83 jaar te laten zitten die was uitgenodigd voor een dinertje van haar kleindochter wat om 17 uur besteld was

De oplossing

in ieder geval de geclaimde kosten terug te storten

0 reacties

Ook een klacht indienen over Valys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen