Klacht Valys: Te lange reistijd!!!

Klachtnummer
# 107533
Gebruiker
Methorst Busser
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op zaterdag 25 April j.l heb ik een valysrit besteld te 1630 vanuit het Zandsculpturenfestijn , oude barneveldseweg 5 te Garderen naar het revalidatiecentrum Groot Klimmendaal te Arnhem . De chauffeur was keurig op tijd, maar ging toe naar Apeldoorn een tweetal rollers ophalen. Onderweg klaagde de chauffeur dat de auto geen vermogen meer had en zette de auto stil. We moesten even wachten en toen kon het weer. Ondertussen belde de chauffeur met z'n werkgever, die als antwoord gaf "gewoon doorrijden"! Vervolgens in Apeldoorn twee rollers opgehaald en door naar Rheden! Ondertussen nog drie maal moeten stoppen omdat de auto geen vermogen meer had. De chauffeur heeft nogmaals zijn baas gebeld, waarop die zei; " je rijdt maar door en rij je maar 80 km per uur" de chauffeur antwoordde dat hij dan te laat zou komen met de passagiers. De baas antwoordde dat hij daar ook niet aan kon doen en maar doo moest rijden. Deze ruimte is te weinig om de klacht goed te verwoorden!!!!

Gewenste oplossing

Meer gelegenheid VOO indien klacht. Verder beter plannen en geen grote omwegen en tenslotte een veel betere behandeling van de chauffeurs, want dit was beschamend oma's passagier aan te horen!

1 reactie

  1. Auteur
    Valys
    Datum
    Geachte mevrouw Busser,Zoals telefonisch met u besproken, hebben wij uw klacht in behandeling genomen. Binnen 2 weken ontvangt u van ons een reactie. Met vriendelijke groet,Klantenservice Valys

Ook een klacht indienen over Valys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen