Klacht Valys: Te lange rit

Klachtnummer
# 187106
Gebruiker
Kevin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste Valys,

Zaterdag 24 september heb ik een rit gehad van L... H. naar L... L..... De reistijd is 1.31 uur. Ik ben om 9.20 uur vertrokken en was om 12.05 uur daar.
Het was een reis van 2,75 uur (dus bijna 3 uur) ! Dus meer dan 1,5 maal de reguliere reistijd met auto. Per deze dien ik een klacht in.

Mvg,
K V
Transvision, c.q. de Vervoerder, voert iedere Rit uit met inachtneming van de voorwaarden inzake route en reistijd, alsmede de overige voorwaarden, zoals afgestemd met VWS. De reistijd per Rit bedraagt maximaal 1.5 maal de reguliere reistijd per auto, berekend volgens het Routeprotocol. Indien een Rit korter duurt dan 30 minuten reguliere reistijd per auto is de extra reistijd per Rit maximaal 15 minuten

De oplossing

Vergoeding rit

1 reactie

  1. Auteur
    Valys
    Datum
    Geachte mevrouw Verbeek,

    Naar aanleiding van ons telefoongesprek van zojuist en de genomen acties sluiten we deze klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Valys

Ook een klacht indienen over Valys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen