Opgelost door Valys: tijd rollators rijgedrag

Joke

Op 24 sept. voor 2 pers. met roll. om 10.30 uur rit besteld naar Scheveningen.
10.45, Taxi chauf. kreeg de 2 roll. niet in zijn wagen. was niet gemeld. Chauff. regelt busje.
ik heb gebeld naar valys. Busje komt over 20 min. en we zouden direct naar Schev. gebracht worden. Na 30 min. komt de bus.Inmiddels is het 11.30. De chauff. wil konijnenvoer kopen maar de dierenzaak zat er niet meer. Toen naar zijn huis om gereedschap te halen voor de fiets van zijn kleindochter. TOCH iemand opgehaald voor den Haag die eerst werd gebracht. De chauffeur kwam in tijdnood, hij moest klanten ophalen voor schiphol in Rotterdam. Er volgde een verschrikkelijke rit, door rood links en rechts inhalen, toeteren. Bij Madurodam gaf hij een hint dat wij daar ook leuk konden wandelen. Bij het Curhaus, dwars over een fietsp. op het plein met fontein. Om 13.00 waren wij op best.Mijn vriendin moest haar inhaler gebr. Half uur moeten bijkomen van de rit.

Ik hoop dat er beter gecommuniceert wordt tussen organisatie en chauffeurs over hoeveel rollators er mee gaan. Met regelmaat maak ik mee dat de schauffeurs dat niet doorgekregen hebben.
Ik vraag compensatie voor deze rit. Kort samen gevat, van 10.15 uur tot 11.30 buiten gewacht. er was belooft gelijk naar bestemming te gaan. En om 13.00 uur pas op plaats van bestemming. (de terugrit is fantastisch verlopen).

Valys
    Geachte mevrouw Ockeloen,

Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw klacht.

Inmiddels hebben wij uw klacht in behandeling genomen en komen hier zo spoedig mogelijk op terug, in ieder geval binnen tien werkdagen.

Klantenservice Valys
    Valys
    Geachte mevrouw Ockeloen,

Inmiddels hebben wij schriftelijk gereageerd op uw klacht en gaan er dan ook vanuit dat uw klacht hiermee is afgehandeld.

Klantenservice Valys
    Joke
    De chauffeur is wel degelijk zijn woonhuis binnen gegaan, en kwam met een gereedschapssleutel weer de bus in. Hij wilde ons niet op tijd op plaats van bestemming brengen, hij moest op tijd in Rotterdam zijn om mensen naar Schiphol te brengen! Maar goed, ik ben tevreden over Valys hoe zij de klacht hebben behandeld.
    Vriendelijk bedankt daarvoor.

Hartelijke groet, Johanna Ockeloen

Joke

Ook een klacht indienen over Valys?