Opgelost door Valys: tijd rollators rijgedrag

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 187334
Gebruiker
Joke
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 24 sept. voor 2 pers. met roll. om 10.30 uur rit besteld naar Scheveningen.
10.45, Taxi chauf. kreeg de 2 roll. niet in zijn wagen. was niet gemeld. Chauff. regelt busje.
ik heb gebeld naar valys. Busje komt over 20 min. en we zouden direct naar Schev. gebracht worden. Na 30 min. komt de bus.Inmiddels is het 11.30. De chauff. wil konijnenvoer kopen maar de dierenzaak zat er niet meer. Toen naar zijn huis om gereedschap te halen voor de fiets van zijn kleindochter. TOCH iemand opgehaald voor den Haag die eerst werd gebracht. De chauffeur kwam in tijdnood, hij moest klanten ophalen voor schiphol in Rotterdam. Er volgde een verschrikkelijke rit, door rood links en rechts inhalen, toeteren. Bij Madurodam gaf hij een hint dat wij daar ook leuk konden wandelen. Bij het Curhaus, dwars over een fietsp. op het plein met fontein. Om 13.00 waren wij op best.Mijn vriendin moest haar inhaler gebr. Half uur moeten bijkomen van de rit.

De oplossing

Ik hoop dat er beter gecommuniceert wordt tussen organisatie en chauffeurs over hoeveel rollators er mee gaan. Met regelmaat maak ik mee dat de schauffeurs dat niet doorgekregen hebben.
Ik vraag compensatie voor deze rit. Kort samen gevat, van 10.15 uur tot 11.30 buiten gewacht. er was belooft gelijk naar bestemming te gaan. En om 13.00 uur pas op plaats van bestemming. (de terugrit is fantastisch verlopen).

3 reacties

  1. Auteur
    Valys
    Datum
    Geachte mevrouw Ockeloen,

    Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw klacht.

    Inmiddels hebben wij uw klacht in behandeling genomen en komen hier zo spoedig mogelijk op terug, in ieder geval binnen tien werkdagen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Valys
  2. Auteur
    Valys
    Datum
    Geachte mevrouw Ockeloen,

    Inmiddels hebben wij schriftelijk gereageerd op uw klacht en gaan er dan ook vanuit dat uw klacht hiermee is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Valys
  3. Auteur
    Joke
    Datum
    De chauffeur is wel degelijk zijn woonhuis binnen gegaan, en kwam met een gereedschapssleutel weer de bus in. Hij wilde ons niet op tijd op plaats van bestemming brengen, hij moest op tijd in Rotterdam zijn om mensen naar Schiphol te brengen! Maar goed, ik ben tevreden over Valys hoe zij de klacht hebben behandeld.
    Vriendelijk bedankt daarvoor.

    Hartelijke groet, Johanna Ockeloen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Valys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen