Opgelost door Valys: Valys heeft zijn zaken niet op orde

L. Bressers

Het gaat over het aanvragen van een valys pas voor een 78 jarige alleenstaande heer die vanwege een gebroken heup en TIA geen auto meer mag rijden. Hij moest uitkijken naar ander vervoer. Hij kreeg via de WMO de toekenning om valys aan te vragen . Zijn tweelingbroer woont in Groningen en dhr in Zuid-Limburg.
Dhr zou met hevelvaart naar zijn broer in Groningen gaan.
In week 18 heb ik de pas voor dhr aangevraagd.
In week 20 hadden we nog niets gehoord.
Toen ben ik gaan bellen met Valys. Ze zeiden me dat de pas 16 mei was afgewezen omdat er 1 handtekening ontbrak ( er stonden er al 2 op)
Ik vroeg ze om me de papieren dan zo snel mogelijk terug te sturen. Dit zouden ze doen.
Week 21 nog niets gekregen en maar weer eens gebeld.
Ondertussen heb ik de rit naar Groningen moeten annuleren want als ik de papieren gekregen zou hebben zou het nog eens 10 werkdagen kosten om de pas te maken.
U kunt zich voorstellen hoe een beginnende dementerende hierop reageert.
Huilen als een klein kind.
Vandaag week 22 weer met de klantenservice van valys gebeld maar nu ook om een klacht in te dienen. Mag ik uw pasnummer zegt dat meisje aan de telefoon.
Ik zeg daar gaat het nu om, ik heb geen pas. Het hele verhaal aan deze juffrouw ook weer uitgelegd. Zij zou het doorgeven aan haar leidinggevende.
Volgens deze mevr zou het 5 werkdagen ( geen 10 ) duren voor we dan de pas krijgen. En Pinksteren halen we zo wie zo niet zegt ze.
Ben nu echt benieuwd wanneer de papieren waar we nog 1 handtekening op moeten zetten in de bus vallen.

We hadden al een klacht via de mail gestuurd maar daar is niet op gereageerd

Ik hoop dat dhr nog voor de Pinksteren zijn valyspas krijgt zodat hij toch nog naar zijn broer kan.

Valys
    Geachte Schrijver,

Klacht is opgelost hierover is telefonisch contact geweest.

Klantenservice Valys

L. Bressers
Deze klacht is pas afgehandeld als de valyspas er is,maar deze is er nog niet. Wat Valys wel goed geregeld heeft is dat meneer afgelopen weekend terug is komen van Groningen. Meneer en zijn familie waren hier heel blij mee. In week 27 donderdag 6 juli heeft meneer zijn valyspas gekregen, nu is het afgehandeld

Ook een klacht indienen over Valys?