Klacht Valys: Valys Rotterdam-Venlo vier maal overstappen met de trein???

Klachtnummer
# 92307
Gebruiker
D. van der Burgh-de Jonge
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Omdat ik niet genoeg taxi kilometers had, wilde ik de heenreis met de NS reizen. Ik moest naar Baarlo, voor de terugreis had ik genoeg kilometers over om per Valys taxi te gaan.
De dame aan de Valys telefoon vertelde me dat ik dan op de heenreis 4 keer over moest stappen. Toen ik vroeg waarom ik niet van Rotterdam CS rechtstreeks naar Venlo kon reizen was haar antwoord dat dit niet in het programma zat. Omdat 4 maal overstappen voor mij niet haalbaar is, heb ik gezegd dat ik de heenreis per trein vanaf Rotterdam zou maken. Wel Valys vanaf Venlo station naar Baarlo. Ook retour Baarlo-Rotterdam. Mevrouw was heel geduldig en uitermate prettig.
Jammer genoeg was de weersverwachting zo slecht dat ik de reis niet aandurfde en moest annuleren. Zodoende heb ik mij zuster in Baarlo niet gezien (ook invalide) en hield ik wel 250 km over. Heel jammer.

De oplossing

Ik zou graag de resterende, niet gebruikte kilometers willen overhevelen naar dit jaar. Dan met behulp van Valys Baarlo bezoeken in het voorjaar.
Wanneer Valys-NS het mogelijk maken om rechtstreeks te reizen van Rotterdam naar Venlo dan wil ik dit graag eens proberen. Ik heb nl al 5 jaar niet meer met de trein gereisd.

1 reactie

  1. Auteur
    Valys
    Datum
    Geachte mevrouw Van den Burgh,Hartelijk dank voor uw melding.U ontvangt een schriftelijke reactie per brief van ons.Met vriendelijke groet,Valys Klantenservice

Ook een klacht indienen over Valys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen