Opgelost door Valys: zoals boven vermeld

Cornelis

Ik heb voor a.s. zaterdag 10/2 een heen en terug reis geboekt bij Valys van Almere naar Woerdense Verlaat De heen reis uit Almere om 8.45 en aankomst in Woerdense verlaat om 10.00 uur. Dit terug weg uit Woerdense verlaat om 15.00 uur met bel service op mijn 06. Ik heb een solo Indicatie bij Valys en mijn pasnr is 146269766 Welke chauffeur met taxi wil deze heen en/of terug rit doen? Wel solo en dus geen BUS!!!!

Valys is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Cornelis
    L.s. De klacht is perfect opgelost en ik dank hiervoor de directeur van Salders uit almere. En op de terug weg een taxi bedrijf uit Nieuwveen was ook een perfecte solo vervoer met een aardige chauffeur. Toppie het was een leuke dag uit naar mijn familie. Zaterdag 24 is mijn oudste zus jarig en dat is in nieuwkoop. En ik zal deze dan hier wederom plaatsen als ik het geboekt hebt bij VALYS!!! Mijn dank!! dhr C. van den Bosch...

Cornelis
Uiteindelijke oplossing Zowel heen als terug een solo vervoer per taxie... Ik hoop dit op a.s. 24 februari wederom maar nu naar Nieuwkoop te mogen ervaren!! Toppie dhr C. van den Bosch Valys pasnr 146269766