Opgelost door Vamos-schoenen.nl: Buurtpunt voor retourneren wat jullie opgeven klopt niet meer !

angry Opgelost
J.A. van Beek

Terugsturen van pakket lukt niet op het adres wat jullie op de retoursticker hebben gezet. Zeewinde 13 in Alphen a.d.Rijn !!!
DHL bord is ook weg bij de deur . Ook bord met openingstijden.
Echter als je zoekt via google naar buurtpunt van DHL, wordt ik verwezen naar Zeewinde 13.

Correcte adres vermelden op sticker en op de site.

Vamos-schoenen.nl
    Geachte klant,

Bedankt voor uw melding.

Op het retourformulier wordt altijd één Parcelshop als optie genoemd maar dit is niet het enige adres om het retour in te leveren. Het retour kunt u inleveren bij elke DHL Parcelshop bij u in de buurt. Via de volgende link kunt u alle DHL Parcelshops vinden: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/dhl-servicepoints.

We bieden onze excuses aan dat er een adres opstaat wat niet meer gebruikt wordt als DHL Parcelshop. We gaan dit controleren en indien de buurtpunt niet meer actief is als DHL Parcelshop, zorgen we ervoor dat deze niet meer als voorbeeld wordt gebruikt op de retourlabel.

Indien er geen Parcelshop bij u in de buurt is of u hierover een vraag heeft, kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen samen met u bekijken hoe het retour het beste verstuurd kan worden.

het Vamos team

J.A. van Beek
Bij versturen van mijn beoordeling, zag ik jullie reactie staan op mijn klacht. Deze had ik nog niet ontvangen, vreemd!

Ook een klacht indienen over Vamos-schoenen.nl?