Opgelost door Vamos-schoenen.nl: Buurtpunt voor retourneren wat jullie opgeven klopt niet meer !

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 467054
Gebruiker
J.A. van Beek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Terugsturen van pakket lukt niet op het adres wat jullie op de retoursticker hebben gezet. Zeewinde 13 in Alphen a.d.Rijn !!!
DHL bord is ook weg bij de deur . Ook bord met openingstijden.
Echter als je zoekt via google naar buurtpunt van DHL, wordt ik verwezen naar Zeewinde 13.

De oplossing

Correcte adres vermelden op sticker en op de site.

1 reactie

  1. Auteur
    Vamos-schoenen.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant,

    Bedankt voor uw melding.

    Op het retourformulier wordt altijd één Parcelshop als optie genoemd maar dit is niet het enige adres om het retour in te leveren. Het retour kunt u inleveren bij elke DHL Parcelshop bij u in de buurt. Via de volgende link kunt u alle DHL Parcelshops vinden: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/dhl-servicepoints.

    We bieden onze excuses aan dat er een adres opstaat wat niet meer gebruikt wordt als DHL Parcelshop. We gaan dit controleren en indien de buurtpunt niet meer actief is als DHL Parcelshop, zorgen we ervoor dat deze niet meer als voorbeeld wordt gebruikt op de retourlabel.

    Indien er geen Parcelshop bij u in de buurt is of u hierover een vraag heeft, kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen samen met u bekijken hoe het retour het beste verstuurd kan worden.

    Met vriendelijke groet,
    het Vamos team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.A. van Beek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bij versturen van mijn beoordeling, zag ik jullie reactie staan op mijn klacht. Deze had ik nog niet ontvangen, vreemd!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vamos-schoenen.nl?