Klacht Vamos-schoenen.nl: Het versturen van pakje.

Klachtnummer
# 464846
Gebruiker
Zijtaart8
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wacht nog steeds op mijn zending die niet aanwezig is bij dhl afhaalpunt Amert 414 te Veghel .Volgens het traceertraject moest deze er al zijn vanaf dinsdag jl. Helaas al vier keer geweest. Geef de moed voort op . Ze brengen of versturen het maar met de post aan huis.

De oplossing

Ze brengen het maar naar mijn huisadres .

2 reacties

  1. Auteur
    Vamos-schoenen.nl
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Wij kunnen goed begrijpen dat u het niet prettig vindt als uw pakket niet op de afgesproken plek wordt geleverd. Wij hebben de situatie meteen bekeken. Uw pakket heeft op 13 juli ons magazijn verlaten en is toen overgedragen aan DHL. Volgens de track&trace code ligt het pakket al vanaf dinsdag 14 juli bij het afhaalpunt. U geeft aan dat u daar meerdere malen bent langs geweest, maar dat er geen pakket voor u ligt. Daarom gaan wij navraag doen bij DHL naar de bezorging van uw pakket. Zodra wij meer informatie van hen hebben ontvangen, koppelen wij dit uiteraard meteen aan u terug via de mail.

    Met vriendelijke groet,
    Het Vamos team.
  2. Auteur
    Vamos-schoenen.nl
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Wij hebben inmiddels navraag gedaan bij DHL en hebben u een e-mail gestuurd om dit verder aan u toe te lichten.

    Met vriendelijke groet,
    Het Vamos team.

Ook een klacht indienen over Vamos-schoenen.nl?