Opgelost door Vamos-schoenen.nl: Nog steeds geen geld terug!!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 398143
Gebruiker
yasmin2010
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De bestelde schoenen geretourneerd. Op de website staat dat de verwerking 2 weken duurt en dat je dan een bevestiging krijgt van de retouren. Na 2 weken niks ontvangen. Via de chat contact gehad en de medewerkster vertelde mij dat het pakket nog in de verwerking zat. Paar dagen later gebeld en toen een uiterst onvriendelijke medewerkster gesproken die ineens zei dat het pakket nog niet retour gekomen was. Op mijn antwoord dat ik via de chat een paar dagen daarvoor een heel antwoord had gekregen reageerde ze ontkennend. Geen enkele medewerking en alleen de mededeling dat het langer kon duren dan 2 weken, terwijl ze zelf op de website hebben staan dat het 2 weken duurt. Klacht ingediend bij Trusted Shops Team waarbij ik een zogenaamde kopersbescherming zou hebben. Als antwoord dat ik 3 weken moet wachten op überhaupt een bevestiging. Dan heb ik het nog geeneens over de terugbetaling!! Nu zit ik op die 3 weken en nog steeds niks!!

Nooit meer zal ik daar iets bestellen en raad het ook iedereen af. Ik krijg sterk de indruk dat ik opgelicht ben en door beide partijen aan het lijntje gehouden word!!

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug!!
Geboden oplossing
Blijkbaar was het pakket ergens blijven hangen en is het nog niet boven water. Desalnietemin wordt de terugbetaling wel in gang gezet. De medewerkster die ik telefonisch gesproken had wordt aangesproken op haar manier van afhandelen en klant onvriendelijkheid.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Vamos-schoenen.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Ras,

    Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.

    We kunnen ons voorstellen dat dit geen prettige ervaring voor u is. Het is absoluut niet onze bedoeling om u dit gevoel te geven.

    Wij hebben telefonisch contact opgenomen om de situatie met u te bespreken.

    Doordat DHL het pakket later heeft opgehaald om retour naar ons te versturen, is er vertraging ontstaan in het retourproces. Hiervoor willen wij onze excuses aanbieden. Het retour is inmiddels verwerkt en de terugbetaling is in gang gezet. Zoals telefonisch besproken heeft u het geld binnen 5 werkdagen terug op uw rekening.

    Met vriendelijke groet,
    het Vamos team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vamos-schoenen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen