Opgelost door Vamos-schoenen.nl: zolen helemaal door, barst over de breedte.

content Opgelost
schoenenvamos

Zolen van schoenen stuk binnen afzienbare tijd, slecht prijs kwaliteit verhouding, geen reactie van afdeling service op terugsturen schoenen.

Dat de service dienst een reactie stuurt betreffende de retourzending van mijn schoenen van twee weken terug. En over de kwaliteit van de schoen, waarom deze zo snel stuk ging. Bij voorkeur nieuwe schoenen.

Vamos-schoenen.nl
    Geachte mevrouw Lindenburg,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.

We kunnen ons voorstellen dat dit geen prettige ervaring voor u is. Het is absoluut niet onze bedoeling om u dit gevoel te geven.

Naar aanleiding van uw klacht is er contact met u opgenomen via de mail. De betreffende schoenen zijn inmiddels in goede orde aangenomen.

Onze afdeling kwaliteitscontrole heeft geconstateerd dat de schoenen kwalitatief niet in orde zijn. Zij hebben het bedrag afgeboekt op uw klantrekening en deze stond als tegoed op uw account. Onze welgemeende excuus dat het bedrag niet eerder naar uw IBAN-nummer is gestort.

Ik ga onze bank de opdracht geven u het bedrag te laten betalen op het IBAN-nummer die u per mail hebt doorgegeven.

Gezien wij een Duitse bank hebben, duurt het 5 werkdagen voor u dit bedrag op uw rekening hebt staan.

Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen.

Het Vamos team

schoenenvamos
Opgelost, wel jammer dat mails rechtstreeks met de service afdeling niet helpen om een reactie te krijgen.. Via deze manier de dag erna al een reactie. Het had sneller en makkelijker gekund. Geen aanrader om daar online te kopen.

Ook een klacht indienen over Vamos-schoenen.nl?