Klacht Van't Hof Rijnland: Duurt maanden

Klachtnummer
# 259168
Gebruiker
Peter heus
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Wat waardeloos.
Alberts u zou mij terug bellen vandaag ,nadat jan willem hier 07.oo uur voor de deur stond met de verkeerde led kastjes. Uw schuld volgens monteur.
Voor de zoveelste keer niet teruggebeld, jaja we hebben het druk.
Ik ben toch ook een klant.
Nu zit ik met pasen met 3 hangende lampjes die niet aan kunnen anders vallen ze op het aanrecht.
Ik ga dit melden bij bouwinvest en hof rijnland en bij de geschillencommissie.
Ben praatjes zat van ik bel terug , u doet dat nooit.
U komt afspraken niet na.
Maak het aub zo snel mogelijk.
Voortaan beveel ik iedereen firma aan die rest keukens heeft geplaatst.
Ben u beloften zat.
Maak u het niet, dan schakel ik via hof rijnland andere monteur in, en rekening richting vuik.
Hoop nu op een snel antwoord cq afmaken van de montage.
Na de zoveelste keer met van ik bel u terug, ben ik klaar met deze lege beloftes.
Gaarne zsm maken. Lange dreef 7 rijswijk.
Cq.
Zelfs gert jan werdt er niet goed van.
Herpak u zelf en verleen gewoon goede service, en beloof geen loze beloftes.
Gr peter heus.
Adres zeer boos nr 7
2285 ka rijswijk.
Copie hof rijnland en bouw invest.
Niet stiekum gewoon doen.

De oplossing

Zsm waardeloos

0 reacties

Ook een klacht indienen over Van't Hof Rijnland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen