Klacht Van't Hof Rijnland: Duurt te lang

Tulp

Ik heb al mijn gegevens gestuurd week geleden. En zou uiterlijk vrijdag antwoord krijgen. Ik kreeg antwoord dat de dossier 'ter beoordeling bij de eigenaar ligt', dus uiterlijk dinsdag krijg je antwoord zeiden ze. Dinsdag werd ik gebeld dat ze nog een document missen. Die heb ik verstuurd. Woensdag word ik gebeld dat ze nog uittreksels missen. Had het wel verstuurd alleen moet max 3 maanden oud zijn mijn was 6 maanden oud. Heb ik het aangevraagd bij de gemeente(duurt 10 werkdagen), maar ook nog gevraagd of ze het niet kunnen beoordelen aan de hand van die 6 maande oude uittreksel, want alles is zelfde. En dat ik jammer vind dat ik de documenten één voor één moet sturen. Krijg ik een arrogante antwoord dat ze nog coulant zijn geweest dat ze de gegevens hebben opgevraagd kon ze ook afwijzen. Terwijl ik wel aan de eisen voldoe. Dit is geen manier van werken. Als je gegevens nodig hebt kan je dat op tijd doorgeven, kan ik ook alles op tijd inleveren en niet een voor een elke dag wat anders. Duurt allemaal te lang en ook nog wordt je tegengesproken dat ik het onvolledig inlever terwijl ik alles heb geleverd en dat ze ook nog zeggen coulant te zijn dat ze het ook kunnen afwijzen. Dit vind ik niet kunnen.

Dat ze ook kunnen beoordelen aan de hand van de 6 maand oude uittreksel, want alle gegevens zijn hetzelfde en vind jammer dat het zo lang duurt dat ze het beoordelen. Het ging om de inkomenseis waar ik aan voldoe, ik vind het jammer dat ik dan op die uittreksel moet wachten.

Ook een klacht indienen over Van't Hof Rijnland?