Opgelost door Van't Hof Rijnland: geen eerlijke behandeling ivm huurwoning

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 314662
Gebruiker
Paul78
Datum
1 reactie

Details

De klacht


het bijzondere van dit bedrijf ,vind ik dat als je bij 3 verschillenden vestigingen een reactie doet ,je elke keer een ander maand bedrag krijgt .
vb: gereageerd op een woning in rijswijk mijn vriendin kon dit niet alleen huren ,ik haar partner vroeg of ik als 2e huurder er op kon dit kon bij vestiging 1 wel bij vestiging 2 werd er gezegd dat je geregistreerd partner moet zijn dus , ze spreken elkaar tegen, wij naar het hoofdkantoor in Zoetermeer ,gesprek gehad met Dhr [naam verwijderd door morderator] ,de heer gaf toe dat er een fout was gemaakt .
Tijdens het gesprek kon mijn vriendin huren tot een bedrag van netto 730 pm
tot zover begrijpelijk ,nu komt het mooie vervolgens krijgt vriendin een mail voor een woning in rijswijk van 750 euro pm ,ze heeft gelijk gereageerd ,vervolgens word er plotseling gezegd dat ze maar tot 690 kan huren dat is raar als Dhr [naam verwijderd door moderator] zegt tot 730 .
we bellen dhr [naam verwijderd door moderator] wederom op en leggen het verhaal wederom uit ,nu geeft dhr Teunissen aan dat hij wel degelijk heeft gezegd 690 is haar uiterste ,ik weet zeker 730 pm ,maar goed dhr [naam verwijderd door moderator] maakt telefonisch een berekening en nu komt het maand bedrag ineens op max 580 pm incl 10% eigen vermogen .dus dhr [naam verwijderd door moderator] is een leugenaar zou graag willen dat deze man ze baan kwijtraakt ,hij verzint keer op keer een andere smoes waardoor je als gewoon hardwerkende burger nooit aan een huur huis komt .
Mvg P. jansen

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Van't Hof Rijnland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Paul78
    Datum
    Bij deze zou ik de geplaatste klacht willen wijzigen een positief bericht wil achter laten voor t hof rijnland . Na een gemaakte afspraak gaan ze met ons zoeken naar een geschikte woning . Bedankt voor de aan gebode oplossing Mvg Paul

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paul78
Datum
Uiteindelijke oplossing
We zijn uitgenodigd voor een gesprek om gezamenlijk te bespreken wat een goede oplossing is . En ze gingen kijken voor een gechikte woning .dus keurig opgelost .
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Van't Hof Rijnland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen