Opgelost door Van't Hof Rijnland: Geen reactie na indienen klacht over schimmelvorming

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 534374
Gebruiker
doppiag
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds januari tracht ik Van ‘t Hof Rijnland te bereiken i.v.m. schimmelvorming in slaapkamers. Als je belt wordt niet opgenomen. Op mails wordt niet gereageerd. (Al 3 keer gemaild) De schimmels zitter onder aan mijn bedmeubel, aan de binnenkant van lambrisering en aan de kozijnen. Je maakt schoon, ventileert maar binnen 2 weken zie ik opnieuw schimmelvorming. Maar wat ik niet kan begrijpen is dat ik Van ‘t Hof Rijnland niet kan bereiken. Ik sta soms 30 minuten aan de lijn te wachten. Ik krijg steeds een bandje te horen dat het druk is. Dit kan toch niet? In de tussentijd wordt de gezondheid van mijn gezin aangetast.

De oplossing

Ik wil graag met ze in contact komen, telefonisch of via de mail. Ze moeten een betere klantenservice gaan verlenen want nu werkt het niet. Mijn gezondheid wordt aangetast door de schimmelvorming. Het is verschrikkelijk.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
doppiag
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb een reactie op mijn reparatieverzoek ontvangen en er komt een aannemer binnenkort langs.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Van't Hof Rijnland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen