Klacht Van't Hof Rijnland: Niet overmaken van waarborgsom na succesvolle eindinspectie.

Klachtnummer
# 541306
Gebruiker
Huurder1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste Hof Rijnland,

Afgelopen vrijdag heb ik een terugbelverzoek achter gelaten (+31 6 57 xx xx x1) i.v.m. de nog niet ontvangen waarborgsom en helaas niet teruggebeld.

Inmiddels zie ik dat jullie de woning al weer hebben verhuurd en ben wel van mening dat jullie tekort schieten in jullie motto.

"Huren, een goede keuze!"
Ons motto zegt het al: met een huurwoning van Van 't Hof Rijnland Vastgoedmanagement maakt u altijd een goede keuze.


Kunnen jullie per omgaande de verschuldigde waarborgsom overmaken naar het eerder genoemde rekeningnummer?

Bij voorbaad dank.


Sander D

De oplossing

Per direct overmaken van de openstaande waarborgsom naar mijn rekeningnummer.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Van't Hof Rijnland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen