Klacht Van't Hof Rijnland: Onbegrijpelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 643208
Gebruiker
Ricky don luis
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pas alsjeblieft op voor dat je hier een huis huurt ! We zitten al langer dan een jaar met stroomde lekkage. En nog erger een jaar lang zonder verwarming. En telkens maar valse beloftes. Zeker elke maand 3 keer contact opgenomen een jaar lang . Enigste wat hoort een jaar lang “ we wachten op een goed keuring “ ik ben huurders in contact gekomen die hier ook van huizen huren . Zelfde probleem ! Nalatigheid en ze laten je mooi in de shit zitten . Gelukkig bijna contract voorbij en wegwezen . We laten het natuurlijk niet bij zitten . Elke maand volle bedrag voor wat je terug krijgt . We hebben ook aantal grote stappen genomen met de huur commissie en aantal tv programma’s onder Andere BOOS

Gewenste oplossing

Reparatie
Geboden oplossing
Ik schrijf dit klacht namens mijn vriendin woning . Waar ik ook wel eens logeer . Den Haag prins hendrickstraat
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Van't Hof Rijnland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,
    Aangezien wij uw adres niet hebben kunnen traceren in ons systeem, hebben wij het kadaster geraadpleegd en gezien dat uw woning in eigendom/beheer is bij Wooninvest.
    Wij verzoeken u/Klachtenkompas dan ook om deze klacht aan Wooninvest te sturen in plaats van aan onze organisatie, zodat Wooninvest uw klacht in behandeling kan nemen.
    Met vriendelijke groet,
    Van 't Hof Rijnland Vastgoedmanagement
    Mevr. C. van Grevenbroek/Directiesecretaresse


Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Van't Hof Rijnland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen