Klacht Van't Hof Rijnland: Onbegrijpelijk

Ricky don luis

Pas alsjeblieft op voor dat je hier een huis huurt ! We zitten al langer dan een jaar met stroomde lekkage. En nog erger een jaar lang zonder verwarming. En telkens maar valse beloftes. Zeker elke maand 3 keer contact opgenomen een jaar lang . Enigste wat hoort een jaar lang “ we wachten op een goed keuring “ ik ben huurders in contact gekomen die hier ook van huizen huren . Zelfde probleem ! Nalatigheid en ze laten je mooi in de shit zitten . Gelukkig bijna contract voorbij en wegwezen . We laten het natuurlijk niet bij zitten . Elke maand volle bedrag voor wat je terug krijgt . We hebben ook aantal grote stappen genomen met de huur commissie en aantal tv programma’s onder Andere BOOS

Reparatie
Ik schrijf dit klacht namens mijn vriendin woning . Waar ik ook wel eens logeer . Den Haag prins hendrickstraat

Van't Hof Rijnland
    Geachte heer, mevrouw,
    Aangezien wij uw adres niet hebben kunnen traceren in ons systeem, hebben wij het kadaster geraadpleegd en gezien dat uw woning in eigendom/beheer is bij Wooninvest.
    Wij verzoeken u/Klachtenkompas dan ook om deze klacht aan Wooninvest te sturen in plaats van aan onze organisatie, zodat Wooninvest uw klacht in behandeling kan nemen.
    Van 't Hof Rijnland Vastgoedmanagement
    Mevr. C. van Grevenbroek/Directiesecretaresse

Ook een klacht indienen over Van't Hof Rijnland?