Klacht Van't Hof Rijnland: Scheuren en kapot stukwerk gevel en balkon appartement, na 2-3 jaar nog niet opgelost!

Klachtnummer
# 361234
Gebruiker
Uitzichtloos#2019
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Al meer dan 2 jaar bezig om balkon van woning in Almere van oude moeder te laten herstellen. Het pleisterwerk komt naar beneden en 1 dezer dagen gaan er ongelukken gebeuren. Van 't Hof gebeld, gemaild evenals de VVE en PIT partners, hen alvast aansprakelijk gesteld, echter niemand reageert.

Wellicht binnenkort een bezoek brengen aan het hoofdkantoor en al bezig om juridische stappen te ondernemen.

Onprofessioneel bedrijf die alleen geld wil verdienen, hoge servicekosten rekent en niets doet voor de huurder!
Alleen al het opzoeken van de mogelijkheid om een klacht in te dienen is moeilijk...

Gewenste oplossing

Contact met mij opnemen om een reparatie in te plannen en niet wijzen naar vorige beheerder. Mensen moeten geholpen worden en hebben niets aan administratieve redenen terwijl het woongenot weg blijft en gevaar toeneemt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Van't Hof Rijnland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Uitzichtloos#2019
    Datum
    Niemand heeft contact opgenomen met ons. Gemeente Almere kan niet helpen. Vervelend en zo onprofessioneel van van 't hof-rijnland.

Ook een klacht indienen over Van't Hof Rijnland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen