Klacht Van't Hof Rijnland: Wat is jullie werkwijze?

Klachtnummer
# 317054
Gebruiker
Zoetermeer2018
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zou graag jullie werkwijze willen begrijpen want ik kom er tot nu toe niet uit. En jullie medewerkers aan de telefoon kunnen mij dit ook niet vertellen.
Waar het mij omgaat is het volgende:
Vandaag heb ik om 13 uur een mail gehad met daarin een woning die aan mijn keuze zou voldoen, een huurwoning. Want ik sta bij jullie ingeschreven.
Dit zag ik een paar uur later en vervolgens neem ik met jullie contact op.
Het huis staat al onder optie.
Ik vraag hoe dit dan kan?
Want in die paar uur kunnen er toch nooit mensen in de woning zijn geweest?
Maar dat kon wel zei de medewerker wat ik opmerkelijk vond.
Ik vraag naar jullie werkwijze maar dit wordt niet uitgelegd.
Wie het eerst komt wie het eerst maalt, wordt me gezegd.
Op jullie website staat heel netjes de procedure beschreven voor het vinden van een woning, maar dit komt totaal niet overeen met jullie werkwijze in de realiteit. Ik vraag me daarom af of dit nog wel passend is voor deze tijd?
Je wordt namelijk ook niet vriendelijk behandeld.
Nu is het zo dat dit voorval me al 2 keer eerder bij jullie is overkomen.
Ik ga haast denken dat jullie al ''lieverdjes'' op het oog hebben.
Maar hoe kom ik er dan tussen?

De oplossing

Graag uitleg over jullie werkwijze zodat ik ook eens kans maak op een woning.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Van't Hof Rijnland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen