Klacht Van Alphen en Roest: zeer slechte service, onbetrouwbare informatie

ilse

we hebben een show model pelletkachel gekocht, voor waarde was dat deze 100% zou werken. De installatie duurde al 2 maanden. vervolgens werkte de kahel niet, uiteindelijk zijn we allemaal ziek geworden omdat er geen zuurstof meer in huis was.
alles verwijst hij nu naar gebruik van slechte pellets.
Toen we de kachel kochten hebben we nog gevraagd waar we pellets konden kopen, dat maakte volgens hem niet uit als er maar een certificaat was.
Het bedrijf heeft geen verstand van de producten die ze verkopen en neemt vervolgens geen verantwoordelijkheid, wilt extra gemaakte kosten in rekening brengen van ons, en gaat dreigen nu we de rekening niet volledig willen betalen

ik verwacht erkenning van de problemen, een financiële vergoeding,

Van Alphen en Roest
    Geachte mevrouw Teurlings,

Wij betreuren ten zeerste dat u dit gevoel heeft.
    Inmiddels hebben we al per mail contact gehad, waarin u aangaf de openstaande factuur te voldoen, welke wij ook hebben ontvangen, waarop wij hebben aangegeven dat bij eventuele storingen wij alles netjes zullen afwerken volgens de garantieprocedure.

Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

H. van Kuijk-Roest
    van Alphen en Roest Installatietechniek bv
    ilse
    We hebben betaald onder protest, zoals vermeld Bin hrt overmaken
    Je begon te dreigen met een incasso bureau.
    Zoals je weet zijn we nog steeds ontevreden, en eil ik graag andere mensen behoeden om dezelfde fout als ons te maken, vandaar via dit forum.

ilse

Ook een klacht indienen over ?