Opgelost door Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso: Door een derdenbeslag is haar openstaande bedrag van 434 verhoogd naar 824 euro en zo komt ze er noo

content Opgelost
Rakita

Mijn demente moeder van bijna 91 heeft een schuld bij Zorg en Zekerheid en er was afgesproken dat ze iedere maand 50 euro zou overmaken. Zij zit in een woonzorgcentrum en iedere maand worden deze kosten plus zorgverzekering van haar AOW afgehaald. Zij houdt nog geen tweehonderd euro over voor de maand en daar zou dan 50 euro vanaf moeten.

Het bedrag verlagen naar 25 euro in de maand.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso
    Geachte mevrouw R.K. Kop,

Volgens onze gegevens heeft u reeds een schriftelijke reactie van ons mogen ontvangen op uw klacht. Indien u hierop wenst te reageren verzoeken wij u vriendelijk dit rechtstreeks aan ons kantoor te doen, dit ter voorkoming van inefficiënte kwaliteitswerkzaamheden.

Van Arkel Gerechtsdeurwaarders.

Rakita
In plaats van 50 euro zijn we overeengekomen er 25 per maand van te maken. Jammer dat het derdenbeslag de schuld verdubbeld heeft.

Ook een klacht indienen over Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso?