Klacht Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso: Meer inleven in andere mensen en hun omstandigheden.

Rakita

Mijn moeder van bijna 91 zit sinds 4 jaar in een woonzorgcentrum en is dement. Heb al vaker uitgelegd dat mijn moeder graag zou willen betalen, maar niet veel heeft. Via het CAK en Zorg en Zekerheid wordt van haar AOW sowieso geld afgerekend. Zij houdt 189 euro per maand over en eigenlijk verplicht u haar daarvan 50 euro voor u en 50 euro voor Zorg en Zekerheid per maand af te dragen. Zo heeft ze niet genoeg over voor haar eigen boodschapjes.
Maar wat ik het ergste vind is dat voor de tweede keer een deurwaarder bij mijn moeder is geweest, al heb ik eerder doorgegeven dat ze contact met mij moeten opnemen. Mijn moeder heeft nog nooit met een deurwaarder te maken gehad en was de eerste keer zo vreselijk van slag dat het even geduurd heeft voor ze weer rustig was. Tot mijn verbazing zijn ze nu weer in het woonzorgcentrum geweest, gelukkig heeft de receptioniste deze brief niet aan mijn moeder overhandigd. Dit vind ik gewoon schandalig. Het is nog steeds hetzelfde bedrijf en dezelfde rekening.
Voor mijn moeder wil ik echt wel betalen maar maak het bedrag kleiner en dan lukt het wel.

Proberen om een oplossing te vinden. Zij hebben nu een Derdebeslag op haar rekening gelegd, zij kan haar rekening niet meer gebruiken.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso
    Geachte mevrouw Kop,

Wij willen u graag van dienst zijn in deze kwestie, echter is het voor ons niet duidelijk op welk dossier uw klacht ziet. Wij verzoeken u dat ook vriendelijk om ons te voorzien van het dossiernummer of de adresgegevens van uw moeder. Indien u dat niet via deze website wenst te doen kunt u ons altijd rechtstreeks mailen op kwaliteit@vanarkelgdw.nl.

In afwachting van uw reactie.

Van Arkel Gerechtsdeurwaarders.

Ook een klacht indienen over Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso?