Klacht Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso: ONTERECHT VEEL GELD VAN MIJN REKENING AFGEHAALD

Klachtnummer
# 197881
Gebruiker
LIEVE
Datum
1 reactie

Details

De klacht

VAN ARKEL DEURWAARDERS HEEFT MIJN HELE REKENING GEPLUNDERD, 3400EURO MAAR LIEFS TERWIJL IK EEN PAAR HONDERD EURO MOEST BETALEN!!!
IK VIND DIT EEN SCHANDE IK KAN NU GEEN ETEN EN HUUR BETALEN ALLEEN DOOR VAN ARKEL!!
IK WIL MIJN GELD TERUG EN GEWOON EEN MAANDELIJKSE REGELING..

De oplossing

IK WIL EEN REGELING MAAR EIS MIJN GELD TERUG, ZODAT IK ETEN VOOR MIJN KIDS KAN KOPEN.

1 reactie

  1. Auteur
    Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso
    Datum
    Geachte mevrouw Tricht,

    Via deze ontvingen wij uw klacht in dossier 15216020. U vindt dat u bent opgelicht omdat uw hele rekening is geplunderd terwijl u maar een paar honderd euro verschuldigd bent.

    Het beslag op uw bankrekening is gelegd voor een totaalbedrag van € 618,33. Alleen dit bedrag zal de bank aan ons afdragen, het overige blijft op uw rekening staan.

    U kunt nu alleen niet over de gelden op de rekening beschikken, omdat de bank de rekening blokkeert totdat het beslag is afgehandeld.

    De bank heeft wettelijk gezien 4 weken de tijd om de zogenaamde 'derdenverklaring' naar ons te sturen. Wij kunnen de bank niet vragen om dit sneller te doen. U kunt dit uw bank wel vragen.

    Het beste kunt u contact opnemen met de bank en vragen of zij de verklaring met spoed willen invullen en naar ons sturen. Zodra u weet dat dat gebeurd is, kunt u contact met ons opnemen met de vraag of wij de verklaring hebben ontvangen.

    Zodra wij de verklaring binnen hebben, kunnen wij het verschuldigde bedrag bij de bank opeisen en het beslag opheffen, zodat u weer over de rekening kunt beschikken.

    Als u hier nog verdere vragen over heeft, kunt u (telefonisch) contact opnemen met ons kantoor.

    Met vriendelijke groet,
    Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

Ook een klacht indienen over Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen