Klacht Van Asten Babysuperstore: Als het erop aankomt kun je niet op Van Asten rekenen

C. Hilgers

Lio en Esperance verloren alles in de Shurgardbrand van Nieuwjaarsnacht 2020, ook hun gloednieuwe kinderwagenset van #VanAstenBabySuperstore. Helaas geen enkele coulance van Van Asten, niet eens korting voor nieuwe aankoop. Terwijl particulieren wél hulp bieden. https://hartvannederland.nl/nieuws/2020/brand-opslagbedrijf-hulp/

Van Asten is meerdere keren gevraagd om het stel op enige manier tegemoet te komen.

van Asten babysuperstore
    Beste mevrouw Hilgers,
    Een brand is een heel ingrijpende gebeurtenis die veel emoties losmaakt bij alle betrokkenen. Onze respons was hier niet op afgestemd, mijn oprechte excuses hiervoor. In deze gevallen komt eerst de verzekering om de hoek kijken die de schade zal vergoeden. Dit is dan ook de eerst aangewezen partij die voor uw zoon en schoondochter de belangen zou moeten behartigen. Dat is de reden waarom wij vooralsnog niets kunnen betekenen voor hen. Dit staat natuurlijk los van het verlies van alle spullen bij de brand die een persoonlijke betekenis hebben zoals foto`s en dergelijke. Die zijn onvervangbaar en zijn met geen geldbedrag terug te krijgen. Ik leef dan ook zeker met jullie mee en hoop dat er snel een goede oplossing vanuit de verzekering komt zodat alle benodigdheden voor de gezinsuitbreiding vervangen kunnen worden.
    Van Asten Babysuperstore

Ook een klacht indienen over Van Asten Babysuperstore?