Klacht Van Asten Babysuperstore: beschadigen op ledikant en kledingkast en vuil matrasje geleverd gekregen.

sad Niet opgelost
Roos Brugman

Wij hebben een complete babykamer gekocht bij van Asten. De levering was opzicht goed. Wel werden wij gebeld of we op een ander moment de spullen in ontvangst konden nemen, omdat er niemand kon komen op de besproken dag. Dat was nog wel prima. Echter bij levering was het matrasje van de babykamer helemaal vuil geworden en zouden wij een nieuwe opgestuurd krijgen. Wij hebben drie weken geduld gehad tot we gingen bellen waar het matrasje zou blijven. Het bleek dat er geen nieuw matrasje opgestuurd was, dit was na een telefoontje wel verstuurd en hebben we snel een matrasje ontvangen. Het in elkaar zetten van de commode ging probleemloos. Echter bij het open maken van het ledikantje was er geen beschrijving, na telefonisch contact was er volgens de klantenservice geen beschrijving beschikbaar van desbetreffend ledikantje. Daarom kreeg mijn vriend een vergelijkbare beschrijving opgestuurd, hier kwam nagenoeg niets overeen. Na even puzzelen bleek ook dat niet de juiste materialen geleverd zijn, hierdoor kan het bedje niet in elkaar en er sprake van een flinke beschadiging op het voetenbord. Na mail contact wordt dit binnen 4 a 5 weken geleverd, als wij geluk hebben. Van Asten zou mij op de hoogte houden van wanneer het binnen zou komen. Echter na 1 week nog geen bericht ontvangen... Vol goede moed gingen wij afgelopen weekend de kledingkast in elkaar zetten van de babykamer. Echter ook hierbij zitten op 4 onderdelen die aan de buitenkant van de kast zitten beschadigingen en ook sluit de deur niet netjes.
Wij begrijpen dat ook van Asten met leveringen te maken heeft van de leverancier, maar ze maken nu van hun probleem ons probleem. Het wordt namelijk spannend of alles überhaupt compleet en heel geleverd is voordat ons kindje geboren wordt. Jammer dat van Asten dan alleen maar via de e-mail te bereiken is als het gaat over beschadigingen en niet complete spullen. Tot nu toe ben ik zeer ontevreden over de service van van Asten babysuperstore. Je betaald tenslotte flink geld voor een nieuwe babykamer, maar als ik het tweedehands had ik begrepen dat er wat beschadigingen zouden kunnen zitten hier en daar, maar niet bij een nieuwe babykamer.

Wij zouden graag op korte termijn, maximaal 4 weken, de missende onderdelen geleverd krijgen en de beschadigde onderdelen vervangen hebben. Echter is dat van de kledingkast zeer lastig gezien je dat moet lijmen volgens de beschrijving.

Foto's kunnen op de een of andere manier niet geupload worden. Bestand is schijnbaar te groot.

Van Asten Babysuperstore
    Beste,
    Jullie aanvullende klachten over de kast zijn bij ons niet bekend, we kunnen dit via dit kanaal ook niet in behandeling nemen. Ik zie in het dossier dan de onderdelen van het ledikant meteen zijn besteld en dat we nog geen bevestiging hebben ontvangen wat betreft de levertijd. De reden dat we via de mail communiceren heeft te maken met de vastlegging, hierdoor worden er minder fouten gemaakt.
    U kunt ook bellen natuurlijk maar het aannemen van service loopt via de mail.
    Alex

Roos Brugman
Er wordt aangegeven dat de klacht van de kledingkast niet bekend is, maar dat is niet het geval. Er wordt een compensatie van 50 euro aangeboden of kastonderdelen bestellen: echter is de kast gelijmd dus wordt het lastig om losse onderdelen te bestellen en de kast deels zonder beschadigingen uit elkaar te halen.

Ook een klacht indienen over Van Asten Babysuperstore?