Opgelost door Van Asten Babysuperstore: Neppe aanbieding. Nu al niet meer te leveren!

content Opgelost
IK

Afgelopen weekend wilden wij de aanbieding uit de folder bestellen. Het ging over de Mutsy Nio Adventure Leaf Green. Via de website wilde het niet lukken. We werden doorgestuurd naar een andere aanbieding van bijna 100 euro meer.

Toen ik mailde kreeg ik te horen dat de aanbieding niet meer zou gelden. Bij thuiskomt zag ik in de folder staan dat de aanbieding zou moeten gelden tot 7 december. Dit is nog 3 weken.
Na weer gemaild te hebben, kreeg ik te horen dat de voetenzak uitverkocht is en dus de wagen niet meer te leveren is.

Toch raar dat dit 3 weken voor het einde van de aanbieding is. Slechte inkoop?!

Er wordt ook geen oplossing geboden;

- Bestellen en latere levering of
- Andere kleur voetenzak beschikbaar

Jammer!

Oplossing:

Andere kleur voetenzak of
Bestellen en latere levering

van Asten babysuperstore
    Hoi Ilona, Zoals via messenger reeds met je besproken mag je dezelfde actie ook met de verzorgingstas bestellen. Helaas moeten we weken voor dat de folders bij klanten op de mat vallen reeds de inhoud doorgeven aan de drukker. Soms is het helaas niet te voorkomen dat we in de weken voordat de folder uitkomt meer verkopen dan ingeschat en is het niet meer mogelijk om bij te kopen. Ik hoop dat het geboden alternatief je bevalt.
    Met vriendelijke groet, team Van Asten Babysuperstore

IK
Actie met vervangend product afnemen

Ook een klacht indienen over Van Asten Babysuperstore?