Klacht Van Bemmel en Kroon: Bemmel en Kroon probeert (beschadigd) showroommodel als nieuw te leveren. we ontvangen. Maa

Klachtnummer
# 413251
Gebruiker
J. Wubs
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bemmel en Kroon probeert (beschadigd) showroommodel als nieuw te leveren. Oplichters.
Aangeschafte Bosch vrieskast bleek na 6 weken defect. Zou in eerste instantie worden gerepareerd, maar van Bosch mochten we een nieuwe ontvangen. Dat moest via Bemmel en Kroon geregeld worden. B&K probeert (beschadigd) showroommodel als nieuw te leveren. Schijnen ze wel vaker te proberen.

Gewenste oplossing

Financiële compensatie voor inhoud vrieskast en hogere energierekening als gevolg van defecte vriezer.

1 reactie

  1. Auteur
    J. Wubs
    Datum
    Bemmel en Kroon accepteert geen aansprakelijkheid. Mij zijn ze als klant zeker kwijt. En ik kan ze dan ook aan niet aanbevelen :-(

Ook een klacht indienen over Van Bemmel en Kroon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen