Opgelost door Van Bemmel en Kroon: Bemmel en kroon wil een klein probleem niet oplossen.
Details
Klacht
Combi-oven besteld op website Bemmel en Kroon, echter nul communicatie. De afschrijving van het aankoopbedrag is het enige aanknopingspunt dat de bestelling succesvol is geplaatst, maar verder niet. Maandag avond j.l. telefonisch contact opgenomen en onvriendelijk te woord gestaan. Wel heb ik van de transporteur (dynalogic) een mail ontvangen met verwachtte bezorgmoment. Omdat ik geen factuur en garantiebewijs heb gekregen, heb ik vandaag weer gebeld. Ook vandaag ben ik weer onvriendelijk te woord gestaan. De mail met factuur en garantiebewijs zou zijn opgestuurd per email en als ik het niet heb ontvangen dan ligt het aan mijn mail, zo werd gesteld. Ik heb aangegeven dat ik niets heb ontvangen, ook niet in mijn box ongewenste mail. Men gaf aan dat een garantiebewijs niet nodig is omdat Bemmel en Kroon toch wel weet dat ik de oven bij hen heb aangeschaft. Bemmel en Kroon wilde ook de papieren niet met gewone post opsturen.Gewenste oplossing
Zorgen dat ik de beschikking krijg over het garantiebewijs en de factuur.Bijlagen
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.