Klacht Van Bemmel en Kroon: beschadiging woning door onproffesionele bezorgers

mikemooijman

We hebben een top wasmachine aangeschaft (samsung eco bubble).
Goed geholpen in de winkel, maar bij levering van de nieuwe wasmachine hebben de bezorgers met het meenemen van de oude wasmachine schade gemaakt door het niet controleren van de kapotte wasmachine op loszittende materialen waardoor onze vloer ernstig beschadigd is geraakt.

Het vervelende is dat de firma Bemmel en Kroon hun aftersales hier niet serieus mee omgaan en een leugen hebben verzonnen dat wij de schuldige hiervan zijn?!
Persoonlijk vind ik dit het meest vervelende van deze situatie dat er een leugen wordt verzonnen dat wij de oude wasmachine hebben proberen te maken......echt te gek voor woorden en het meest frustrerende!

De mensen van die afdeling weten van elkaar niet wat ze zeggen en opsturen en negeren eigenlijk de hele situatie.....
Zo werkt blijkbaar hun tactiek!

Iedereen is verzekerd voor dit soort kwestie's en vind het dan ook zeer teleurstellend dat dit zo gaat.
Ik heb ze de kans gegeven om dit gewoon op te lossen, maar helaas.

Schade vloer moet financieel vergoed worden en ik zou bijna ook de uren in rekening moeten brengen aan de tijd die ik hieraan heb besteed...

Ook een klacht indienen over Van Bemmel en Kroon?