Opgelost door Van Bemmel en Kroon: Dat lukt niet in 1 zin

content Opgelost
Wasmachine en koelvriescombinatie

Op donderdag 2 juli via de website bij Bemmel en kroon een wasmachine besteld en gelijk betaald. Vervolgens zag ik een koelvriescombinatie die ik ook wel wilde hebben. Vervolgens de klantenservice gebeld en gevraagd of ik de koelvriescombinatie apart moest bestellen? Vervolgens zei de klantenservice, het is goed dat je belt, ik zet de koelvriescombinatie bij de order van de wasmachine en stuur je een iDeal link en kun je betalen. Geregeld, ik weer betaald en de bezorging zou zaterdag plaatsvinden, hoef ik geen vrij te nemen. Afijn vandaag zou de levering plaatsvinden tussen 13:55 en 16:55., via Dynalogic . Je kunt deze volgen via hun systeem! Dit werkte dus niet echt en werk de tijd aangepast naar 15:15 en 18:15. Vervolgen stond Dynalogic om 17:45 voor de deur met de mededeling of ik het bedrag van de koelvriescombinatie nog ff wolde pinnen😑😑😑😑😑😑😑. Heb mijn bon laten zien en de afschrijvingen van ING. Jammer dus. Geen betaling geen levering. Vervolgens geprobeerd de klantenservice te bellen die volgens hun site tot 23:00 bereikbaar is!!!!! Niet dus, bandje......wij zijn telefonisch niet bereikbaar😑😑😑😑😑😑😑. Puntje bij paaltje mochten zij dus niets leveren zonder de pin betaling. (Die al betaald was). Dus zit al vanaf donderdag zonder wasmachine en deze zal pas dinsdag geleverd gaan worden schat ik in. Dus uren opnemen voor levering. Wat een verschrikkelijke......... zaak dat Bemmel en kroon. Dit is de 1e en gelijk ook de laatste x dat ik hier wat besteld heb. Pfffffff ik kook van binnen😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

Compensatie voor de uren die ik op moet nemen om weer thuis te zijn voor de levering.

Ook een klacht indienen over Van Bemmel en Kroon?