Klacht Van Bemmel en Kroon: Defecte koelkast

Mouss

Internetaankopen Whirlpool koelkast. Bij aansluiting irritante harde geluid. Gelijk gebeld en werd doorverwezen naar Whirlpool. Whirlpool gaf aan dat geluiden normaal zijn en dat ik het weken moest aankijken. Na weken nog steeds irritante geluid is er een monteur gekomen, bleek de gas-geleider stuk te zijn. Deze is vervangen, om een nieuwe koelkast gevraagd niet gekregen. Na vervanging deed mijn vriezer het niet meer weer gebeld/ gemaild en geld terug gevraagd. Na meerdere e-mails (op sommigen niet eens een reactie ontvangen) eindelijk een reactie dat ik een nieuwe koelkast mag kiezen (wel zelfde prijs). Dezelfde koelkast weer gekozen bleek deze bij levering ook defect te zijn! Gevraagd om een leenkoelkast, dat kon maar die moest ik zelf ophalen en dat is niet mogelijk. Dat was hun enige oplossing anders moest ik wachten op mijn DERDE nieuwe koelkast die aanstaande maandag wordt geleverd. Ik heb om een vergoeding gevraagd voor gemaakte kosten. Reactie afwachten.

Nu is al afgesproken dat er aanstaande maandag een nieuwe koelkast (dezelfde model) wordt geleverd. Dit omdat ze mijn geld niet terug willen geven. Daarnaast verwacht ik een vergoeding voor de kosten die ik de afgelopen weken heb gemaakt in verband met het niet beschikken over een koelkast. Ik krijg al een vergoeding voor het voedsel dat bedorven is. Er is echter geen rekening gehouden met het feit dat ik de afgelopen weken of ergens anders heb moeten eten of heb moeten bestellen. Daarnaast ook eten gekocht dat ik na een dag al weg kon gooien omdat ik het niet koel kon bewaren. Ze hebben aangegeven dit te bespreken en ik wacht op reactie.

Van Bemmel en Kroon
    na diverse pogingen is de koelkast opgehaald en gecrediteerd
    Mouss
    1e koelkast: maanden irritant geluid.
    2e koelkast: defect en gelijk mee terug (weken zonder koelkast gezeten.
    3e koelkast: volgens boekje zelfde model maar bakjes waren anders en er miste een OK-knopje in de koelkast.
    Ovk is daarom ontbonden en geld terug ontvangen. Op verzoek vergoeding voor het feit weken zonder koelkast te zitten waardoor ik kosten heb gemaakt is er € 15,- aangeboden en heb ik ontvangen. Dat vind ik veel te weinig!
    Mouss
    Schade aan laminaat is redelijk opgelost met € 50,- retour.
    Schade bedorven voedsel is redelijk opgelost met € 25,-
    Ik ben het alleen niet eens met de afhandeling van het 3 weken zonder koelkast zitten. Ik heb daardoor extra kosten moeten maken en het bedrag van € 15,- wat ik van B&K retour heb gekregen dekt niet eens 1/10 van die kosten. Daarnaast zit ik nu na maanden van ellende zonder koelkast dus Bedankt B&K!