Klacht Van Bemmel en Kroon: een bedrijf wat je niet aan zal bevelen inzake hun service en klantvriendelijkheid.

teleurgesteld in Opel

Wij kochten op 11 augustus een wasdroger van het merk Wirlpool, dit op advies van de verkoper er is geen betere was zijn advies.
Was trouwens niet echt een klantvriendelijke man.

Nu bijna 2 jaar later is de droger voor de tweede maal stuk.
Gebeld met Bemmel en Kroon weer de zelfde dooddoener als vorige keer we bellen de fabrikant. Ook toen was de toon zeer klant onvriendelijk en smeet de verkoper de telefoon op de haak. Heel duidelijk maak ik de man aan de telefoon dat ik het product bij Bemmel en Kroon kocht en dat zij het moeten oplossen en niet zoals de man mij probeerde wijs te maken dat het de wet is en dus niet voor Bemmel en Kroon

Lees wat zijn mijn rechten bij een product wat stuk is van de rijksoverheid. heel duidelijk is vermeld DE VERKOPER VAN HET PRODUCT MAG DE KOPER NIET NAAR DE FABRIKANT STUREN.

Wij vragen ons af nu de droger bijna 2 jaar oud is en er wederom een storing voordoet wie betaald dan de kosten?

Van Bemmel en Kroon
    Beste,

Wat vervelend dat u problemen ondervindt aan uw wasdroger.
    Wanneer u een storing heeft aan uw wasdroger dan zal daar iemand van de Whirlpool service naar moeten kijken.
    Wat is precies de klacht aan uw wasdroger? Wanneer u deze even door wilt geven dan zal ik Whirlpool vragen met u contact op te nemen.
    Een defect of een storing aan een gebruiksartikel kan uiteraard gebeuren en hiervoor heeft u ook 2 jaar garantie op de machine en op de uitgvoerde reparatie geldt een standaard garantie van 6 maanden. Na deze periode zal er in het geval van een defect normaal gezien wel kosten berekend worden.

Onze excuses voor het klant onvriendelijk handelen van de verkoper.

Met vriendelijke groet

Richard Kalkhoven
    Bemmel en Kroon

Ook een klacht indienen over Van Bemmel en Kroon?