Opgelost door Van Bemmel en Kroon: Geen reactie na melding defect

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 44510
Gebruiker
Mystique
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 29 juni 2013 heb ik een Philips Saeco koffiemachine gekocht bij Bemmel & Kroon. In november heb ik het apparaat naar Philips moeten sturen voor reparatie, omdat het display defect was en de koffie er onregelmatig uit kwam. Dit heb ik gedaan, nadat Bemmel & Kroon mij doorverwees naar Philips. Bij terugkomst van de koffiemachine, maakt het apparaat ontzettend lawaai tijdens het zetten van koffie.

Uiteraard heb ik dit gemeld bij Philips, die wederom adviseren het apparaat voor reparatie te sturen. Aangezien dit in mijn ogen geen deugdelijk product betreft, heb ik een brief gestuurd naar Bemmel & Kroon d.d. 2 dec,. Ik kreeg direct antwoord en er zou dezelfde week nog contact met mij worden opgenomen. Echter heb ik nadien niets vernomen. Twee maal een herinnering gestuurd voor een reactie, geprobeerd te bellen, echter kan een klacht enkel via email behandeld worden.

De oplossing

Ik ben van mening dat dit geen deugdelijk product is en gelet op de prijs die ik heb betaald wil ik na het lange wachten, liever mijn geld terug. Het is absurd dat er niet eens gereageerd word op mijn emails.

2 reacties

  1. Auteur
    Van Bemmel en Kroon
    Datum
    Na overleg is het apparaat op 9 januari omgeruild voor een nieuw exemplaar
  2. Auteur
    Mystique
    Datum
    Bemmel en Kroon heeft na het indienen van mijn klacht online, inderdaad telefonisch contact gezocht waarna er een voorstel is geweest voor het omruilen met een nieuwe koffiemachine. De omruiling en verdere afhandeling is correct verlopen en ik kan al een tijd weer genieten van mijn koffiemachine.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mystique
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Van Bemmel en Kroon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen