Opgelost door Van Bemmel en Kroon: Gewenste typenummer wordt niet geleverd

content Opgelost
A. Dings

Via Consumentenbondtest wasmachine WM14N005 uitgezocht en besteld bij Bemmel en Kroon. Daarna in zelfde consumentengids gelezen dat ze vaak een andere machine leveren. Goed op de factuur gelet: daar stond het goede typenr op. Blijkbaar is daarna een mail gestuurd dat het gewenste toestel uitverkocht is en niet meer op voorraad komt en dat daarom een ander, duurder typenummer geleverd wordt.
Maar op de site staat mijn gewenste typenummer nog gewoon op leverbaar voor hetzelfde bedrag als het nu geleverde typenummer WN14N075NL….ik voel me opgelicht…

Goede typenummer leveren of van de site halen
Inmiddels is de niet leverbare machine van de site gehaald.

Van Bemmel en Kroon
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    A. Dings
    We vinden het niet duurzaam en te veel gedoe om deze machine nu weer terug te sturen dus we hopen dat de WM14N075NL net zo goed presteert als de WM14N005NL en dat jullie je handelwijze zullen aanpassen.
    Van Bemmel en Kroon
    De Siemens WM14N005NL is inmiddels van onze website gehaald, omdat de levertijd hiervan onbekend is op dit moment. De WM14N075NL is in feite de zelfde machine als de WM14N005NL maar alleen met een andere, veiligere, waterslang

met vriendelijke groet
    Richard Kalkhoven
    Bemmel en Kroon

Ook een klacht indienen over Van Bemmel en Kroon?