Klacht Van Bemmel en Kroon: slechte service

Klachtnummer
# 62162
Gebruiker
cees
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor onze zoon 2 jaar geleden een indesit was/droogcombinatie gekocht.
Nu blijkt het vliegwiel kapot, als alleenstaande jongeman, die niet teveel wast, is het toch wel heel vreemd dat dit onderdeel stuk gaat.Volgens bemmel en kroon moet hij het maar met indesit regelen, aangezien de garantie 14 dagen is verlopen , is contact geweest met indesit, deze bood het onderdeel aan (40eu.) Maar hij moest wel arbeidsloon +voorrijkosten betalen ong.160eu. Ons voorstel om het vliegwiel op te halen en er zelf in tezetten dat ging niet volgens indesit, van bemmel en kroon niets meer vernomen.
Hoe kan een was/droogcomb. Na 2 jaar naar de knoppen gaan, ik verwacht een actievere rol van bemmel en kroon, aangezien dit waarschijnlijk een fabrieksfout is, nog nooit van een kapot vliegwiel gehoord!!!! Is gekocht bij bemmel en kroon, dus zij horen toch in dit geval te bemiddelen of voor de GOEDE oplossing te zorgen.

De oplossing

Gratis een nieuw vliegwiel. Dan zetten we het er zelf in!!!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Van Bemmel en Kroon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen