Opgelost door Van Bemmel en Kroon: Teleurgesteld dat mijn supergoede ervaring met Bemmel en Kroon geen opvolging krijgt in naservice,

content Opgelost
Uijlenhoed

Wij hebben naar volle tevredenheid een keuken besteld. Alles ingemeten, Afspraak gemaakt voor plaatsing. Tot zover prima.
Er is echter een probleem opgetreden. In een hoge kast die wij hadden besteld, passen de vriezer en koelkast niet boven elkaar. Foutje van Bemmel en Kroon, maar netjes over gebeld.

Opties die geboden werden: andere vriezer of een hogere kast. Beide oplossingen bevielen ons niet. Daar wilde ik graag even over bellen om te kijken naar een alternatief. Paar keer gemaild, drie keer gebeld, maar ik ben maar niet teruggebeld door Bram Keijzer (wel beloofd door collega's). Tot slot de keuken maar afgeblazen, terwijl ik eigenlijk gewoon een oplossing wil. Heel apart.

Ik wil graag gebeld worden (inmiddels niet meer door Bram Keijzers) om te zoeken naar een mogelijke oplossing.

Van Bemmel en Kroon
    Geachte hee ,mevrouw,
    Er is inmiddels telefonisch contact met u opgenomen voor het samen bespreken van de oplossing.

Bemmel&kroon keukens

Uijlenhoed
Vervolggesprek in winkel. Tot een prima oplossing gekomen. Kou uit de lucht.

Ook een klacht indienen over Van Bemmel en Kroon?