Opgelost door Van Bemmel en Kroon: Teleurgesteld dat mijn supergoede ervaring met Bemmel en Kroon geen opvolging krijgt in naservice,

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 300365
Gebruiker
Uijlenhoed
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben naar volle tevredenheid een keuken besteld. Alles ingemeten, Afspraak gemaakt voor plaatsing. Tot zover prima.
Er is echter een probleem opgetreden. In een hoge kast die wij hadden besteld, passen de vriezer en koelkast niet boven elkaar. Foutje van Bemmel en Kroon, maar netjes over gebeld.

Opties die geboden werden: andere vriezer of een hogere kast. Beide oplossingen bevielen ons niet. Daar wilde ik graag even over bellen om te kijken naar een alternatief. Paar keer gemaild, drie keer gebeld, maar ik ben maar niet teruggebeld door Bram Keijzer (wel beloofd door collega's). Tot slot de keuken maar afgeblazen, terwijl ik eigenlijk gewoon een oplossing wil. Heel apart.

De oplossing

Ik wil graag gebeld worden (inmiddels niet meer door Bram Keijzers) om te zoeken naar een mogelijke oplossing.

1 reactie

  1. Auteur
    Van Bemmel en Kroon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte hee ,mevrouw,
    Er is inmiddels telefonisch contact met u opgenomen voor het samen bespreken van de oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Bemmel&kroon keukens

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Uijlenhoed
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vervolggesprek in winkel. Tot een prima oplossing gekomen. Kou uit de lucht.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Van Bemmel en Kroon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen