Klacht Van Bemmel en Kroon: Wasmachine net na de garantie (opnieuw) kapot.

Beste,

Ik heb op 26-8-2013 een wasmachine hier gekocht. Bezorging was prima, installatie was prima. Helemaal tevreden. Na een half jaar begon het ding lawaai te maken, monteur geweest die kon niks constateren. We dachten dat het extra geluid kwam doordat hij natuurlijk niet meer nieuw was. Een beetje slijtage. Ongeveer na een jaar weer moeten bellen omdat het lawaai steeds erger werd. Monteur gekomen, ja je pomp is kapot. Deze vervangen en we waren blij. Nu paar maand later maakt hij weer lawaai. Steeds maar ellende/lawaai met deze wasmachine.

Ik heb ze opnieuw gemaild dat ik niet niet normaal vind. Ze hebben een afspraak ingepland bij Whirlpool zodat er een monteur zou komen. Werd gebeld: Heb je nog wel garantie? Eh nee de twee jaar zijn net twee maanden voorbij. Helaas hoge kosten wat al snel een vierde van de wasmachine zelf is. Bemmel en Kroon opnieuw gemaild op 4 januari maar tot op heden geen reactie ontvangen. Erg jammer allemaal.

Groet, Arjan

Reparatie of vervanging.

Van Bemmel en Kroon
    Whirlpool neemt contact op met u voor een monteursbezoek, Wanneer de klacht het zelfde is als voorgaande keer dan zal de reparatie en monteursbezoek kosteloos zijn.
    Azerox
    Nooit naar tevredenheid opgelost. Nu een andere wasmachine. Koop hier nooit iets weer.

Azerox

Ook een klacht indienen over Van Bemmel en Kroon?