Klacht Van Bemmel en Kroon: Wasmachine net na de garantie (opnieuw) kapot.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 149076
Gebruiker
Azerox
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste,

Ik heb op 26-8-2013 een wasmachine hier gekocht. Bezorging was prima, installatie was prima. Helemaal tevreden. Na een half jaar begon het ding lawaai te maken, monteur geweest die kon niks constateren. We dachten dat het extra geluid kwam doordat hij natuurlijk niet meer nieuw was. Een beetje slijtage. Ongeveer na een jaar weer moeten bellen omdat het lawaai steeds erger werd. Monteur gekomen, ja je pomp is kapot. Deze vervangen en we waren blij. Nu paar maand later maakt hij weer lawaai. Steeds maar ellende/lawaai met deze wasmachine.

Ik heb ze opnieuw gemaild dat ik niet niet normaal vind. Ze hebben een afspraak ingepland bij Whirlpool zodat er een monteur zou komen. Werd gebeld: Heb je nog wel garantie? Eh nee de twee jaar zijn net twee maanden voorbij. Helaas hoge kosten wat al snel een vierde van de wasmachine zelf is. Bemmel en Kroon opnieuw gemaild op 4 januari maar tot op heden geen reactie ontvangen. Erg jammer allemaal.

Groet, Arjan

De oplossing

Reparatie of vervanging.

2 reacties

  1. Auteur
    Van Bemmel en Kroon
    Datum
    Whirlpool neemt contact op met u voor een monteursbezoek, Wanneer de klacht het zelfde is als voorgaande keer dan zal de reparatie en monteursbezoek kosteloos zijn.
  2. Auteur
    Azerox
    Datum
    Nooit naar tevredenheid opgelost. Nu een andere wasmachine. Koop hier nooit iets weer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Azerox
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Van Bemmel en Kroon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen