Klacht Van Beuzekom Mode: De verkoopster gaf mijn een te grote maat mee naar huis

P. Achterberg

Op 14 mei 2020 heb ik een sweater gekocht bij van Beuzekom Mode, Botersteeg 17, 4201 JP Gorinchem. Tel. 0183-631515

De verkoopster liet mij eerst maat L passen maar die was te groot vervolgen
haalde ze een maat kleiner die wel goed paste. Dat kan maat M of S zijn geweest.
Ik kocht de sweater en rekende af bij de kassa, de verkoopster had de sweater inmiddels in een tas gedaan en wenste mij er veel plezier mee.

Thuis gekomen haalde ik de labels er af vouwde hem op en lag hem in de kast gereed om hem over enkele weken mee te nemen op vakantie.
Halverwege deze vakantie gingen we een strandwandeling maken en ik trok mijn nieuwe sweater aan maar tot mijn verbazing was die veel te groot.
De verkoopster had mij (vermoedelijk per abuis) de verkeerde maat meegegeven, maat L die ik eerst had gepast.
Na thuiskomst zijn we direct naar de winkel teruggegaan maar deze wilde er niets aan doen, de labels zijn er af dus kunnen we dit niet meer verkopen werd gezegd.
Ik heb gezegd dat het toch vooral hun fout is om de verkeerde maat mee te geven maar medewerkers van van Beuzekom zijn niet tot rede vatbaar en weigeren om tot een oplossing te komen. Ook werden allerlei smoezen verzonnen zoals: Maat M was toen niet aanwezig in de winkel of ze heeft eerst XL gepast en ga maar meer frikandellen eten dan past hij wel werd gezegd.
Ik heb nu € 74,95 uitgegeven waar ik niks aan heb.

Gelijk met de aankoop van de sweater kocht ik ook een zomerjas met kledingmaat M bij de zelfde verkoopster, ik heb nog nooit kleding gedragen met maat L dat is altijd M of S ook heb ik vaker kleding gekocht bij van Beuzekom.

Ik wil dat van Beuzekom Mode de sweater terug neemt en mij een tegoedbon geeft ter waarde van € 74,95 zodat ik wel een passend kleding stuk kan kopen.

Wij vinden dat Van Beuzekom Mode hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

P. Achterberg
Er is geen enkele oplossing aangeboden.

Ook een klacht indienen over Van Beuzekom Mode?