Klacht Van bommel: dure schoenen van slechte kwaliteit, slechte service

Ruijters

Op 12 augustus kocht ik bij van Bommel in Breda Dameslaarzen Wolkey’s type 599456 van €179,95.

Al 3 maal zijn de schoenen ter reparatie gebracht waardoor we ze een maal een maand en een maal 3 weken en de laatste keer 2 weken moesten missen.
1e maal: hakken, zolen los
2e maal: ritsen kapot
3e maal: zolen alweer los, ritsen alweer stuk, hakken stuk
De eerste 2 maal is het kosteloos gerepareerd. De laatste maal hebben we €27,50 bijgedragen in de reparatiekosten zonder dat de ritsen gerepareerd zijn (Anders deed van Bommel er niets aan en de werkelijke reparatiekosten lagen hoger. Echter bij thuiskomst bleek er een bobbel in de binnenzool te zijn ontstaan waardoor ze nu niet te dragen zijn.

Als je de reparatietijd er vanaf trekt slechts een half jaar gedragen.
Van Bommel komt tot op heden niet met een oplossing voor de bobbel in de zool. Nu hebben we ook nog eens € 27,50 bijgedragen aan de reparatiekosten voor schoenen die niet te dragen zijn;-((

Een deugdelijke reparatie van de schoenen: bobbel uit de binnenzool en ritsen repareren en teruggave van de €27,50 als tegemoetkoming in alle ellende die we van deze slechte schoenen gehad hebben of

Een schadevergoeding van €67,50. (teruggave van de € 27,50 en reparatiekosten van de ritsen) zodat we zelf de schoenen kunnen laten repareren.

Wij vinden dat Van bommel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Van bommel?