Klacht Van bommel: schoenen

Klachtnummer
# 95639
Gebruiker
W.G.J. Linsen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn inmiddels iets meer dan 3 jaar oude Van Bommel schoenen (linker schoen) vertoont opzij een scheur/gat die ik niet vanzelfsprekend vind. Ondanks herhaalde contacten (via e-mail) met deze gerenommeerde fabrikant wil men mij op geen enkele wijze tegemoetkomen De door mij ingeschakelde schoenwinkel bood ook al geen coulance. De schoenen zijn onder normale omstandigheden gebruikt en onderhouden (kantoorfunctie). Een foto van de schoen heb ik aan Van Bommel toegezonden, maar men geeft geen krimp. Dus geen tegoed bon voor nieuwe schoenen of gedeeltelijke teruggave van de aanschafprijs (249 euro). Het bonnetje van dit bedrag heb ik nog. Let wel: het gaat niet om normale slijtage van de zolen, maar om schade aan de wang van de schoen.
Wim Linsen, Wageningen (abonnee van de consumentengids)

De oplossing

zie bovengenoemde klacht/omschrijving

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van bommel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Van bommel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen