Klacht Van Boxtel Hoorwinkel: geen contact te krijgen

Klachtnummer
# 419183
Gebruiker
cor
Datum
3 reacties

Details

De klacht

met klacht, storing achter het oorapparaat naar plaatselijke hoorwinkel op inloop spreekuur geweest(afspraak was pas 14 dagen later mogelijk)
na meerdere malen een mail gestuurd te hebben+ meerdere keren gebeld, geen enkele reactie terug.
medewerkers winkel hadden op korte termijn geen tijd

De oplossing

minimaal contact opnemen en oplossing zoeken,.70 % gehoorverlies daardoor dagelijks functioneren haast onmogelijk. met 58 hoorwinkels moet er toch ergens tijd te vinden zijn om verantwoordelijkheid te nemen. de toestellen zijn verkocht met garantie.

3 reacties

  1. Auteur
    cor
    Datum
    Beste mevr of mijnheer,
    Deze reactie heb ik nu inmiddels al 2 keer gehoord. Zowel telefonisch als per mail.
    De 5 dagen na mijn eerste bericht zijn ruimschoots overschreden.
    Ik reken dan nog niet eens de terugbel verzoeken.
    Zeer teleurstellend
  2. Auteur
    cor
    Datum
    Even nagekeken. 7 dagen geleden
  3. Auteur
    cor
    Datum
    De klacht is naar tevredeheid afgerond

Ook een klacht indienen over Van Boxtel Hoorwinkel?